pusselbitar faller på plats.

Hej Ante (!!!!)
och övriga läsare. :)
 
Nu har det gått ett tag sedan jag kom hem från thailand.
En resa som jag tvivlade mycket på efter min säsong, men som faktiskt blev riktigt bra. Kändes väldigt bra att äntligen få sin efterlängtade semester. Med sol bad och massa gotte.
Nu när jag har kommit hem har en del saker börjat falla på plats. Hemflytten är färdig och idag tar jag sista vändan och lämnar över nycklarna till lägenhetens nya ägare. Mor och farsgris som jag är, är väldigt lättad över att äntligen få bo lite hemma igen. Sen är det ju ett plus att man får lagad mat lite oftare ;) även grottis flytt är snart över och det kommer bli så fint så!!
jobb har jag också skaffat mig. även fast det kanske inte är det världens roligaste med skrikiga småbarn så är det faktiskt helt okey. De små liven inspirerar en mycket med sina knasiga idéer. Men sen ska jag ju erkänna mellan oss att så fort en olycka skett eller det vankas blöjbyte så är jag alltid på andra sidan avdelningen och heeelt upptagen med något annat. Konstigt :)
 
Have a nice helg.
/v.jeppsson
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Otroligt kul och skönt att du har flyttat hem!

Välkommen hem!/M o P + Casper

2012-09-27 @ 22:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0