em, serbien



sista kvällen börjar närma sig sitt slut här i serbien, belgrad och jag är riktigt sleden.
det har varit en  tuff vecka, med långa dagar i arenan. men den har det varit värt.
vi kom precis hem efter en middag på Novak Djokovics restaurang och han är från och med nu en man jag ser upp till. Jag hade ingen aning om vem han var från idag, men det spelar ingen roll. Restaurangen hade en egen glutenfri meny för oss annorlunda och utstötta. Ett stort plus på min tycka om lista alltså.
tävlingen för mig annars blev pannkaka som vanligt... men lilla sveriges damer lyckades  knipa några medaljer faktiskt. Både Sofias silver och Henna som plockade hem guldet. Även herrarna brottades bra och fick med sig en bronspeng hem.
Rasmus gjorde en fin debut i seniorlaget och hejades stark fram av oss på läktaren (spec Ante)
antar att det är nya tag nu, bita i det sura äpplet och kämpa vidare
har en del att ta tag i här hemma också, sen kanske jag ska titta på lägenhet i veckan, spännande.
just det, Ida har blivit faster också. riktigt kul, så nu får vi se hur mycket tid hon har över för mig hehe
Ha en fin vecka!
/v.jeppsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0