Jag har blivit med lägenhet!!

Hejsan hoppsan!
Igår var jag och kollade lägenhet med Micke och Emma.
Jag blev stormförtjust i den så jag och pappa passade på att slog till.
Jag har nu sagt upp mitt rum här ute i Pungbyhed hehe och det blir förhoppningsvis flytt redan i början på maj.

Jag behöver ju en del möbler som köksbord & stolar, utemöbler, soffa, tvbänk mm. Har ni eller vet ni någon som har möbler som ska slängas eller säljas så hör gärna av er så tittar jag gärna på det. :)

Just det, de flesta av juniorbrottarna är uppe i snöhyddorna i Boden nu för att tävla sm till helgen. Jag håller tummarna här hemma. KÖR HÅRT!
För mig blir att ta det lugnt i helgen istället och vila upp sig då jag känner mig lite sliten och gnällig.
Jag ska fira en försenad födelsedag och får även träffa mina kusiner som jag inte träffat på hur länge som helst! Som jag längtat!!

Trevlig torsdag!
/v.jeppsson




Kommentarer
Postat av: Lägenhet

Är det en bostadsrätt eller hyresrätt? Grattis i vilket fall, för det stämmer ju, en lägenhet är nästan det största i livet utöver familjen och arbetet.

2012-03-21 @ 20:19:36
URL: http://www.hyralagenheter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0