Han har utvecklats.

jaupp, tyckte det var dags för ett nytt inlägg nu.
jsm var i helgen som jag nämnt tidigare och tyvärr deltog jag ej. det var tydligen många som tänkte likadant och startfältet blev inte så stort vilket är väldigt tråkigt... det var iallafall många spännande matcher och jag & pappa spenderade hela lördagen framför datorn och kollade. 
resten av helgen har jag bara ätit känns det som... min lilla grottis har gått och utvecklats till tjockis och när han förlorade mot mig på 2 rundor dart utvecklades han till argis.  

på fredag åker jag till lettland, för juniortävling. Får bara ta med 1kg bage som jag får checka in... och jag som brukar ha halva väskan full med mat och dricka. Jag kommer svälta ijäl. Jag börjar få riktig beslutsångest om vad som jag måste lämna hemma.
hoppas på en fortsatt trevlig dag.
/v.jeppsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0