dags för serbien

God kväll!
Nu har jag tagit mig igenom ännu en skolvecka och snacket om studenten börjar ta fart på riktigt. Jag tror vi passerade 100 dagars sträcket under veckan, och nu går det neråt i en väldans fart.
och allt som ska bestämmas... baldejt, balklänning, sminkning, håruppsättning, naglar, studentlekar, flaket... ja ALLT! och som det ser ut kommer jag nog inte ens få va med på något utav det... japp, jag kommer nog inte va hemma på min egna student. Vilket är väldigt tradigt tycker jag.
Men nu tänker vi inte mer på det. För tillfället håller jag på att packa väskan för imorgon bär det av till Serbien och senior EM. Jag väger in på måndag och tävlar sedan på tisdag men stannar sedan resten ut av veckan för sen till helgen är det rasmus tur att gå upp. Ser ut att bli ett stort härligt gäng som åker ner och hejar fram svenskarna :) NU GER VI JÄRNET!!

Ha en fortsatt trevlig helg
och ta hand om er!
/v.jeppsson  


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud vad tråkigt att du inte kommer va med på studenten och balen, men varför kommer du inte de?

Gillar din blogg :)

2012-03-05 @ 00:04:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0