en dag utan mjukis är en dag utan mening.

vet inte riktigt om jag ska lägga ner det där med bloggandet för jag missköter det bara ändå...
men iallafall så kom jag hem från bulgarien för ca 1v sedan och där var det kallt och mycket snö.
tävlingen var utdragen på tre dagar och som vanligt brottades jag sista dagen, så under de första dagarna fick jag agera filmare och bara sitta och njuta när de andra brottades. svenskarna skötte sig super på mattan och det regnade in medaljer till svearike. när tävlingen var slut var det dags för bankett och där fick man verkligen känna på hur det är att äta i kaos. Musiken dunkade på högsta, det var inte sittplatser till alla och man fick kasta sig över maten om man ville ha något. Men nu har man testat på det iallafall. 

Under veckan har jag inte gjort mycket men i fredags spelade vi laserdome och det var inte ett dugg kul för jag kom sist nästan hela tiden.
i lördags var det dm och igår blev det väla. Målet var att leta inspiration till födelsedagen men det lyckades jag inte alls med.
nu är det skola igen och på torsdag är det landskamp
dags för sverige att sätta ryssarna på plats hehe

/v.jeppsson


bild på gängets banketoutfits.
mjukis är ett måste... men jag hörde att det var inne med lite pastellfärger nu i vår så vad passar bättre än att piffa till det lite med rött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0