Hakuna matata



tjenare!!
nu är vi en bit in i april, sen är det maj och sen... ja sen tar jag studenten
skrev på kontraktet till lägenheten för några veckor sedan och i mitten av maj får jag nyckeln :)
det har varit påsklov, och jag spenderade största delen av veckan på mattan. Det har både varit senior och juniorläger och när vi juniorer hade vårat sista pass i måndags var alla helt slut. Mitt personliga mål för den träningen var att överleva. Jag fick även mitt efterlängtade påskägg av påskharen. Problemet var att haren var gottesugen och åt upp största delen av ägget själv.

emma har flyttat ut från ljungbyhed nu och jag besökte hennes lägenhet i veckan
vi lagade tacos och kollade på pelle svanslös hela natten.
den är helt klart godkänd och jag tror att jag kommer sova på den soffan fler nätter :)

i helgen är det usm och några från gymnasiet är i varberg och slåss om medaljerna
nästa helg är det göteborg och sen finland. Ja, man kan säga att det flyter på.

ikväll är det bio med timón och pumba
och imorn åker jag upp till varberg och kollar finalerna.

Ha en toppen helg!
/v.jeppsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0