zzZZZzZZzZZZ!!


victoria jeppsson är inne i en mycket trött period.
skåneläger i helgen och tung träning i veckan resulterade till första morgonen
som jag någonsin försovit mig till morgonträningen.
Jag hörde inte ens att tjejerna knackade på min dörr! (2 gånger!!)
men jag vaknade precis när träningen började och praktisk som man är bor man precis utanför hallen.
Så jag hann ner iallafall hehehe
Senare under dagen hann jag somna 4a gånger, så det måste verkligen vara något fel på mig nu.
Så idag beslutade jag mig för att ta en återhämtningsdag & känner mig redan mycket bättre.
Fredag imorgon, och sen ska jag hem till dalby och återhämta mig ännu mer.
Sen på söndag ska jag se fotboll. (Jag ska se HIF spela) Fattar inte att jag gått med på det här. Jag kan ju inte göra så här mot mitt älskade malmö... Det känns som att jag är otrogen eller något... längst in i hjärtat kommer ändå alltid de ljusblåa färgerna finnas.


 <3
/v.jeppsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0