drömmar är för värstingar.

ber om ursäkt för min upptadering, men mina dagar är likadana
men en sak har hänt,  jag har börjat drömma väldigt mycket igen
i natt och efter morgonträningen drömde jag två helt olika drömmar
men i båda var jag riktigt förbannad. Jag kände inte igen mig själv alls
för jag ballade ur totalt. Jag blev förbannad på Ida först för att hon jävlades
med mig på träningen sen i andra drömmen blev jag arg på Micke för att
det var styrka på programmet men Fari hade ändrat till brottning för att han hade
bjudit in massa nya nationer som skulle träna med oss
& jag blev arg för att jag inte hade några skor med mig.
 
Jag var till och med arg när jag vaknade
så knepig som jag är var jag tvungen att kolla upp drömmarna.
Jag sökte på ilska, för det är nog det ordet som beskrev mig bäst och fick fram:

Ilska: En dröm om ilska betyder att du kommer att klara av det du vill bara du kämpar för det.
Om du drömmer att du är arg på en speciell person så är det den
personen som du egentligen har bra kontakt med och den som vill hjälpa dig mest.

Lite spännande faktiskt.
Nu ska jag gå och terra Ida.
Jag är inte ett dugg sur på henne hehe
och inte micke heller för den delen.
Dom är bäst i världen.


/v.jeppsson
en dag möter du någon som bokstavligen tar andan ur dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0