money cant buy us happiness

3v till höstlovet och nu är det fullt upp.
regnar gör det så man blir galen.
längtar såååå till värmen
haft en riktigt dålig vecka annars, sjuk fram till i onsdags sen blev det lite spännig i vardagen,
vi beslutade oss för att dra in till helsingborg och träna med bergania
och det var faktiskt jätteroligt. lite variation skadar aldrig :)
torsdags var alla övertrötta. det var meningen att jag skulle plugga
då jag hade två prov sen på fredagen men de slutade med att jag och ida ballade ur helt på rummet
och det lades ut videoklipp på facebook som gjorde att jag fick en del uppmärksamhet på torget sen i skolan...
helgen bestod av läger med cadetterna här i klippan och mys
och nu laddar jag inför säsongens första tävling. dags att kliva in på mattan till helgen igen!!!

ha en bra kväll!
/v.jeppsson



Can we all slow down and enjoy right now
Guarantee we'll be feelin' alright.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0