I want to share my world with you.

onsdagkväll, och dagarna bara svishar förbi
det är helt sjukt! förtillfället har jag panik och vill bara stanna tiden!
snart tar 3orna studenten och försvinner ut i världen och det finns många här
som jag kommer att sakna så enormt mycket!!!!
tur att flygarna är korkade nog att stanna 1 år till annars vet jag inte vad jag hade gjort... ;)
Har även börjat packa ihop sakerna på mitt rum, har ca 1v kvar i rummet sen sticker
jag till Österrike och kommer hem lagom till studenten.
Sen är det sommarlov!? & jag har ingenting planerat...
men som det ser ut nu tror jag att det blir en massa brottning iallafall :))))))








det blev fis-ida-tema på bloggen för snart fyller hon nämligen artan år.

/v.jeppsson
You're my eyes to see,
My heart to beat, and my air to breathe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0