Rumänien.

Såå nu har jag snart återhämtat mig från hemresan tror jag.
Det var jobbigare än vad jag trodde att de skulle va, men det var helt klart värt det.
Vi bodde på ett jättemysigt hotell där värmen var väldigt ojämt fördelad och dörrarna knappt gick att låsa.
Jag och fredde hade 40 grader på rummet medans alla andra frös. Vi fick även bra mjölksyreträning då vi bodde på 5e våningen och hissarna knappt fungerade. 
Balkongen vågade man inte heller gå ut på för den kunde rasa ner vilken sekund som helst.
men vi hade hallen på andra sidan torget så det var super.

Tävlingen gick hur bra som helst för min del och även för de andra svenska tjejerna.
Tyvärr så hade inte de svenska grabbarna domarna på sin sida så de blev en del riktigt kassa domarbeslut för deras del.
Sverige blev bästa nation på tjejsidan, vilket inte är fyskam. Vi slog både Rumänien och Moldavien med 1p ;)
 






/v.jeppsson
That our background and circumstances may have influenced who we are,
but we are responsible for whom we become.

Kommentarer
Postat av: Melker

GRATTIS TILL GULDET!

2011-05-14 @ 23:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0