alla heter glenn i göteborg

tisdagmorgon...
en seg skoldag väntar och därefter lite massage.

Soft touch var i helgen så jag spenderade hela min helg uppe i Göteborg.
Det var lite tråkigt att bara gå runt och titta när alla andra brottades.
Man blev så himla sugen själv hehe
Det var många bra matcher iallafall och man träffade mycket folk som man har längtat så mycket efter.
Jag fick vara lite coach iallafall och hjälpa Sara när hon var uppe och brottades.
Hon vann, så jag är nöjd!! ;D 
Lördagkväll gick vi på Liseberg och jag tvingade mig upp i den nya karusellen atmosfear
jag var inte så nervös från början men desto längre upp jag kom desto mer ångrade jag mig hehe
men sen på nervägen var det inte så farligt faktiskt!  ;)

nu är man tillbaks i pungbyhed igen
mycket skola den här veckan, igen
och snart är det dags att börja packa igen
för på torsdag lämnar jag Sverige igen

/v.jeppsson
In case you didn't know I really care for you
I just wish you all the best
If love should come and knock on your door
I hope it treats you with respect.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0