--> Resita, rumänien

hey, nu har jag precis packat klart.
10kg handbagage och 2,5kg som vi får checka in.
Vilket innebär att de blir de minsta trosorna som får packas ner så de inte blir övervikt och max 6 gainomax. Eller det blir fem, jag bytte bort en mot en tub mjukost...
sitter och laddar inför resan väntar på att micke ska komma och hämta.
resan ser ut att bli ganska så lång faktiskt. vi flyger från malmö --> budapest
där får vi sitta och vänta i 6 timmar(!!!) på de andra svenskarna som tar flyget från stockholm
sen blir det en lång bussresa från budapest till resita som kunde ta allt mellan 7 & 11 timmar (!!!)
så vi är framme imorgon någon gång, och då väger första gänget in vilket blir; 44, 51, 59 & 67kg De tävlar sedan på lördagen och då är det dags för 48 ( :D ) , 55, 63 & 72kg som väger in.
Vi tävlar sedan på söndagen.



/v.jeppsson

Mm, det här är värt att dö för,

jag tror mitt hjärta blöder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0