Our character is what we do when we think no one is looking.



kan knappt fatta det själv, att för bara några år sedan var Ida-Therese en stor förebild för mig inom brottningen som jag beundrade och såg upp till väldigt mycket. Nu ska jag åka i samma trupp som henne till Dortmund och ställa upp på den tredje största tävling jag någonsin kommer att kunna ställa upp på, europamästerskapen. Bara VM och OS är större. Ganska så sjukt faktiskt!
Imorgon åker vi och jag är så nervös att jag nästan kissar ner mig.
Det är nog 3-4 gången jag är i dortmund. Åkte alltid dit med min friidrottsklubb när jag var liten och tävlade.
Så det ska bli roligt och se om man känner igen sig. :) 
Det är invägning på onsdag och tävling på torsdag för mig och I-T.
Sen väger Jenny och Henna in på torsdag och tävlar på fredag.

Just det får inte glömma att nämna! Jag och Ida hade årsdag igår. 1 år har vi varit gifta nu. ;)

Lets do this!
/v.jeppsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0