It's the passion that kills

hej hopp mina läsare, lördag idag som jag vanligtvis
brukar längta något fruktansvärt till...
men nu går jag bara och väntar känns det som
och känner även att nervositeten kommer krypande
kan det inte bli nästa vecka nununu!?

uttagningen till Romänien har även kommit ut, ser ut att bli ett stort gäng som
åker. riktigt nice! ;D
nä, dags för träning. Nu ska jag in till stan och prova jeans. tänkte att jag skulle byta upp mig lite då nästan alla mina mjukisbyxor är helt sönder fesna. så får hoppas på att det inte blir träningsverk för den sortens träning är jag inte van vid... och det hade varit lite pinsamt. 
Ha en fortsatt trevlig lördag! 

/v.jeppsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0