In the warriors code - there's no surrender.

tjenatjena mittbena.
veckan börjar gå mot sitt slut... säger jag och det är bara onsdagkväll!
sista träningen med tjejen från kazakstan idag iallafall, hon åker hem imorgon.
vi har dragit ner på träningarna nu och kör lite kortare pass men väldigt intensiva
och jag var ganska så trött mot slutet idag kände jag.
det är roligt att gymnasietjejerna är tillbaka på mattan igen.
både ida och fredde har varit borta pga av skador men nu är de med igen och vassare än någonsin ;)
bara maja som fattas, men snart är hon på G hon med!
efter blev det mat på gästis, som vanligt... nästan! Varit stammis där i snart 3v och jag börjar undra hur det kommer gå sen för mig när det är dags att gå tillbaka till vardagen och det är dags att börja laga sin egen mat igen. får hoppas att mamma är snäll och skickar med lite mat så det blir en liten mjukstart iallafall ;)

imorgon har vi tjejer planer på att åka och se bio efter kvällsträningen.
Hur många lingon finns det...  eller något sånt heter den. Verkar riktigt bra faktiskt :)
Sen är det helg som jag tror att jag får ägna största delen till att plugga. wie



nä lite sol, semester & fet,ontyttig mat hade inte varit fel.
nästa vecka smäller det!
/v.jeppsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0