senior sm - arboga

hej hopp i lingonskogen!
i helgen var det senior sm i arboga
det blev många bra matcher där uppe och även medaljer
klippans gymnasie samlade ihop 2 guld, 1 brons och 1 fjärdeplats
kunde varit ännu bättre om inte stackarna Ida och Fredde skadade sig veckan innan.
istället fick de agera hejarklack vilket dem skötte super!

just nu håller jag på att prega i mig massa vitaminer
och nässpray då jag har bombaderats av en elak bacill som gör
mig svag och grinig. ont i halsen har jag också, och huvudet lika så.
får hoppas att det släpper till helgen, för då är det dags för lady open
och min debut i juniorlandslagstrikån följt av en veckas träningsläger

många länder har börjat anlända till klippan nu också
bla tjejer från azarbadjan och usa har tränat med oss nu i veckan.
riktigt duktiga säger jag bara.
även en tjej från norrland är här på praktik
ojoj vad vi ska köra med henne ;)

nu ska jag laga lite maud
hej svejs


/v.jeppsson
I can only show you the door. You're the one who has to walk through it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0