in pungbyhed again

tävlingen i helgen var ju inte så mycket att snacka om
jag kämpade på men åkte ut direkt efter första omgången.
så det blev att försöka ta igen det på träningen sen igen ;)
det blev mycket matcher, hårda matcher. ingen ville ge sig
så nu har jag ganska så ont i min kropp.
under veckan har jag lökat sönder på 47an med cadetterna och några få juniorer
kan ju säga som såhär att dem brottarbrudarna är suveräna

nu är jag hemma i pyngbyhed och det är helt underbart att få träffa mina kära vänner här på boendet igen.
Pancho har bjudit på tårta för han börjar bli gammal och jag har försökt att plugga naturvetenskap som jag har prov i imorgon.
ska lägga papprena under kudden och se om jag lär mig dem i sömnen och sedan hoppas på ett mirakel.





/v.jeppsson
I will fight for you. Untill your heart stops beating.


just det nathalie ville ha en del i det här inlägget också
puss saknar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0