vet man aldrig.

den som väntar på något gott...
väntar aldrig för länge...
ELLOOOOOOR!?

nu är lägret snart slut.
sitter och väntar på sjuts till flygplatsen.
passen har varit bra här men usch vad varmt det har varit i hallen
bara av att sitta där så svettades man...
maten börjar jag också bli lite trött på.
har ju inte kunnat variera min kost precis, så det har blivit
kyckling och ris 12 måltider i rad nu...
ska bli skönt att komma hem och få lite av mammas lagade istället.
Idag är det 2v tills jag väger in till JEM. Inte långt alls alltså.
Så nu blir det hem och finslipa.
Jag har även haft sommarlov i en vecka nu. Mina klasskamrater fick idag.
Så lite gott är det ;)
På återseende.

v.jeppsson



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0