Mustascher rockar

Nihao Ida!
Nu har det gått ännu ett par dagar så nu är det inte långt kvar förrän du kommer hem hihi
(jo det är det) ... men positiva tankar.
Det blev inte 47an, utan jag fick bo på gästis istället. Riktigt soft.
Träningarna gick bra men mitt lag förlorade hela tiden på lekarna. Väldigt knäckande...
Har även börjat öppna körteoriboken och jag drömmer redan mardrömmar om vägskyltar.
Börjat att packa väskan, på tisdag åker vi och imorn ska jag handla jättemycket gottis som jag ska ha med mig. (Men säg inte det till någon)
Hoppas att träningarna går bra där nere och att ditt knä är snällt mot dig. Du förtjänar det bästa.
Puss
/v.jeppsson




Kommentarer
Postat av: idathebeast

gottgottigittgott! hade kanske varit ganska deprimerande att bo på 47an själv ändå ;) eller?

och du, jag har också kommit en bra bit i teoriboken. synd bara att inget fastnar.. ;) hehe

Även knät håller. bara jag har 2kg tejp och knäskydd så funkar de! haha

hälsa fredde också! och lycka till i serbien. hoppas det blir favorit i repris som du skrev ;)! pusssss

2011-06-21 @ 17:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0