jag tror mitt hjärta blöder.

sommarlov? knappast
känns som att jag gör mer nu på dagarna än vad jag gör när jag är i ljungbyhed.
åker som en iller mellan klippan och dalby.
det är svårt med träning nu när jag inte har hallen precis utanför dörren.
lite lättare blir det iallafall från torsdag, då har jag fjäskat mig in så jag får va med på ungdomarnas läger som de har över helgen. ;)
på tisdag åker vi till Serbien, och vi får hoppas på att det inte blir en favorit i repris.
men nu är vi väl förberedda, och vet vad som väntas. Tex svalt och skönt på rummen, lyxhotell,  mc donalds var dag & klarblått vatten i duschen... 

 
/v.jeppsson
anywhere you are, i am near
anywhere you go, i'll be there
and i'm gonna be here forever more

(hälsning till Ida för jag vet att du läser här ibland hihi)
kommentera så ofta som möjligt och berätta hur du har det.
PUUUUSSS

Kommentarer
Postat av: ida

hihih jag läser så fort jag kan :D och vet du, jag skriver på min blogg så du också kan läsa lite ;) så vi vet exakt vad vi gör om dagarna fast vi är ett halvt jordklot från varandra! :D och du skulle nog gilla att vara här. vi käkar ris till frukost, lunch och middag.. mmm goott! käkar med pinnar också så får inte i mig så mycket mat ;( men lär väl mig snart :D ska försöka byta till mig en kinesisk träningströja till dig också :) ha de så bra sålänge :D! puuss

2011-06-15 @ 06:40:18
Postat av: Amanda

Lycka till på Junior EM , vet vad du kan och håller tummarna för dig!=)

2011-06-15 @ 10:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0