dear ida

ett litet inlägg till ida, för det är nästan bara på det här sättet som vi kan kommunicera nu de kommande veckorna ;)
jag har så mycket jag vill berätta för dig som händer här hemma. men vill tyvärr inte att alla ska veta. så kanske får du vänta tills du kommer hem ;)
jag åker till klippan imorn, och ska bo på 47an (hehe) så jag kommer inte att ha någon data. så de blir inte så mycket uppdatering. men du får fortsätta att skriva så jag har något att läsa sen när jag kommer hem!
sen vill jag bara tillägga att du inte ska underskatta ris och vattenmelon. de kan va bland det bästa som gud skapat...
efter maraboue, jordnötssmör & proviva (kommer inte på fler just nu, men det finns säkert 1000 till bra saker). va glad att du inte behöver äta... myror?!
och om du inte kan äta med pinnar, ät med nävarna. jag vill kunna känna igen dig när du kommer hem ;)
jag saknar dig
pussss



/v.jeppsson

Kommentarer
Postat av: Uffe

Saknar ju Ida osså,,,,

2011-06-16 @ 06:48:55
Postat av: Anonym

2011-06-16 @ 06:49:43
Postat av: ida

åhh så puttinuttigt, saknar dig med! hihi börjar lära mig dedär med pinnarna men käkar fortfarande med händerna när ingen ser på ;)lycka till på em! kör på och krossa allt! JAG VET ATT DU KAN! puuuusss

2011-06-16 @ 17:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0