austrian open

en liten update här från österrike.
ditresan gick bra förutom att jag var såååå nära att få böta 800kr på tåget...
men jag lyckades att lösa det som tur var!
invägning i fredags och tävling igår.
tävlingen kändes bra faktiskt förutom att det var hur varmt som helst i hallen.
och är man en sån som lökar mycket blir det extra jobbigt. hehe
jag vann först mot en ungerska och sedan mot en fransyska. 
I tredje matchen fick jag möta en regerande EM ettan och OS trean.
Kan ju säga som såhär att hon var ganska bra faktiskt... ;)
3-5e fick jag möta en från storbritannien fd ukrainska och EM 2a
förlorade bara med 1-0 1-0 så jag mycket nöjd faktiskt.
idag har vi fått massage, skitont gjorde det. Sen har vi bara gottat oss i solen och spelat volleyboll.
Nu har jag och Fredde det chill på hotellrummet och sitter spända och väntar på vem som vinner big brother!!!
imorgon bröjar lägret som varar fram tills torsdag, och om vädret fortsätter att hålla i sig så tror jag att det blir det lökigaste lägret någonsin. Riktigt varmt i träningslokalen är det.

 
det är inte lätt när det är svårt.
/v.jeppsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0