Viva la españa

en lite hälsning från madrid och en kort update.
Det började inte så bra genom att nästan allt var försenat. Tåg, bussar och flyg och det gjorde det inte bättre alls att de satte ut oss på ett internat utan kyl och ac när det nästan var 40 grader varmt. Ida fick inte heller bo med oss utan de hade satt ihop henne med en tjej från tunisien. Som tur var klyddade vi lite, så hon fick ett singelrum bredvid mig och Fredde.
Tävlingen gick inget vidare för mig, men fredde lyckades ta sig till 3-5e och blev 5a :)
Nu tränar vi på här nere, de är inte fullt lika varmt nu som det var under helgen och som tur var så finns det bra ac i hallen. Vi har hunnit med både brottning, gym, volleyboll och dans, solat, badat & även dragit en shoppingtur.
Mitt lag vann på volleybollen, vilket var väldigt viktigt ;)
På köpcentret såg man även att de börjat sälja lösgodis. Vi var tvugna att testa, men tacka vet jag svenskt. Det är något heligt med det. ;)
Solen är för stark för mitt eget bästa här nere och jag som bränner mig lätt har inte haft det lätt alls. Brände ryggen och det gör ganska ont när jag brottas faktiskt... Men lite bra är det.. Jag håller mig så långt ifrån att ligga på rygg som möjligt.. ;)
Nu har vi ett brottningspass kvar och ett gym sen ska vi börja packa väskan för imorgon åker vi hem igen.
Hört att det inte är fullt lika fnt väder här hemma, men att det ska bli finare sen i augusti. Lagom till min semester börjar! ;)

Life is the most spectacular show on earth.
/V.jeppsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0