all the other things can wait

det är ganska så mycket kaos innom sv brottningsförbundet.
tråkigt att det mest blir brottarna som blir lidande.
och det finns tränare och ledare som blir alldeles för taskigt behandlade för hur mycket de egentligen ställer upp för oss och alla andra. Micke och Roy har ställt upp otroligt mycket för mig och det är jag evigt tacksam för. 
Jag hoppas att folk snart förstår och inser hur mycket brottarsverige behöver de gamla rävarna. De är suveräna!

håller nu på att packa väska. Imorgon åker jag till spanien och det är redan invägning på kvällen sen och sedan tävling under helgen. Vi får hoppas att det inte blir allt för varmt. Har iallafall pregat ner 1kg resorb i väskan. Så nu är jag redo att svettas järnet!

Ta hand om er!
/v.jeppsson 


my parents, they say
do all the fun tomorrow, do the boring stuff today
but I say that's wrong
i'll do the fun things today, and the other things can wait.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0