Live one day at a time and make it a masterpiece.

är inget vidare aktiv här längre..
känner att jag inte har så mycket att komma med.
mitt ordförråd är tomt, men destu mer bilder har jag.
blir nog mest bilder i mina kommande inlägg, men vi får se
jag är ju ganska bra på att ändra mig.

det som händer för tillfället i mitt liv är mest träning.
kom nyss hem från jem, så har jag vilat lite. Hade gp slutspelet nu i helgen
och samlade in en lagom sommarjobbslön. veckan som kommer nu ser ut att bli ganska lugn. pendlar mellan klippan och dalby som en iller och på fredag åker vi till Madrid och ska tävla och sen stanna på en veckas träningsläger. 
jag har även fått tillbaka min Ida som varit borta väldigt länge. skönt att ha dig hemma!


ungdomsläger i klippan

emma elonekollon sover middag.

världensbästa fredde på robins student.





jem - serbien




gp slutspelet.
det blev ju lite bilder...
hoppas ni får en fin vecka. vi hörs :)

/v.jeppsson
you can count on me like one, two, three.. i'll be there

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0