praktikvecka

heyheyhey!
redan onsdag och här sitter jag och käkar frukost.
ingen skola den här veckan, utan vi har praktik.
men eftersom seniorernas läger blev inställt som det var tänkt
att vi skulle deltaga i blev vi utan praktikplatser.
så vi kör på som vanligt istället, men istället för skolan gör vi
lite, lite mer ansträngande grejer. Som igår var vi på Väla tillexempel.
Gick runt i varje butik och letade efter en brun skinnväska,
som jag nu letat efter i 3 månader utan resultat
sedan den blev snodd i november tillsammans med mina brottarskor efter träningen i Klippan.
Men turen var med mig och jag hittade en exakt likadan på rea dessutom hehe

När jag kom till träningen senare på kvällen var Micke väldigt lurig
det visade sig att han hade hittat min väska med skorna på taket till brottarlokalen.
Tjuvarna hade formodligen slängt upp väskan av ren besvikelse när de såg innehållet...
Så nu är mina skor tillbaka!! :D
De är lite smått dyngsura efter att ha legat ganska så nersnöade i 3 månader,
så nu hänger de på tork, så får vi se om de funkar att tränas i senare! ;)

Ganska så sjukt, att just den dagen jag köper ny väska...
efter så lång tid så får jag tillbaka den! :D

Ha det bra!
/v.jeppsson
That it's not what you have in your life but who you have in your life that counts.  






bildtext: trötta måndagsbarn - & det är inte bajs eller för mycket brun utan sol jag har i ansiktet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0