Falkenberg GP

hejhopp
min helg som var så perfekt planerad och allt.
men det blev inte riktigt som jag tänkt mig.

skolveckan var hård, mycket plugg, prov & träning
så man kände sig lite sleden i slutet av veckan.
fredagkväll blev det bara chill och lets dance
hejade vidare min favorit Frankiboi
sen blev det tidig uppgång och färd till Falkenberg
för sista GP tävlingen det här året.

sedan blev det middag hos grannarna
och det var tänkt att jag och syrran skulle på bio...
men så blev det ej. biljetterna var slut, lite tråkigt

idag var det tänkt att åka till Nova med min vän Nathalie
men jag blev sjuk så vi får skjuta upp det en vecka :(
Får se om jag blir frisk till imorgon. 

jonnyolssons wrestlingcenter - bicepspower
/v.jeppsson

Whoever said, “You don’t know what you have until it’s gone” is wrong,
because you know exactly what you have when you have it.
You just don’t know how much you need it until you can’t have it anymore.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0