18 och jättevuxen.

heysan!
det är lov, men inte vilar man för det.
har fullt upp här hemma med det mesta...
känns som att jag sparat allt att göra till just det här lovet
för det dyker upp nya saker man måste hinna med hela tiden.
skulle ha målat om mitt rum, men det hinner jag nog inte.
får leva med mina rosa skitfula väggar ett tag till. ;)
var på sjukhuset idag och kollade mina glutenvärde där de bla
vägde och mätte mig också. Jag var 153,2 OJOJOJ. Här har man inte slutat växa inte.

i fredags fyllde jag år.
och det var nog världens sämsta födelsedag någonsin...
nej så farligt var det inte, men det blev inte så mycket firande.
det blev mest svett och pina på mattan.
kvällen avslutades med ett fyspass på mattan som slutade kl 22.00!!!!
Sen var jag helt död och gick och la mig.
Helgen fortsatte i Klippan med träningar och föreläsning och avslutades söndag förmiddag.
Det var en händelserik helg där ambulansen kom 2 gånger. Riktigt tråkigt med skador så nära in på tävlingssäongen nu.
SM i arboga på fredag och tävling på söndag. gogogogo!


/v.jeppsson
I will fight for you untill your heart stops beating.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0