=> test event for the olympic games - london

hej alla små tomtar!
Tredje advent till helgen... men det känns absolut inte som jul på något sätt.
Ingen snö och ingen julkänsla alls här i ljungbyhed. Tycker vi får ta och rycka upp oss lite nu!
Min crazyfrog julhits som jag har i bilen verkar inte ha funkat riktigt. 
I helgen hade vi som sagt några extra träningar och i lördags bakade jag lussebullar. Tyvärr ligger alla i min mage nu... jag får nog ta och baka en sats till tror jag...

I helgen var vi även på ullared och där var ju ganska mycket folk hehe
hittade EN enda julklapp, så får nog försöka klämma in en dag på väla eller något på jullovet...
däremot hittade jag min teddy-onepiecie som jag letat så himla mycket efter. Så nu är min jul räddad iallafall :)

sista skoldagen för mig iden här veckan dag, sen åker jag hem till dalby igen och packar om. Den här gången blir det london, och där har jag heller aldrig varit. Det här blir den största tävlingen jag någonsin har deltagit i och det pirrar redan lite längst nere i lussebullsmagen. Det är en testtävling som kommer att hållas i os-arenan nu inför OS nästa år, SPÄNNANDE!

ha en trevlig lucia, för vi hörs nog inte innan dess!
/v.jeppsson



på fredag är det ett halvår sedan jag träffade dig
& du kommer att finnas i mitt hjärta
från den dagen
då, nu & föralltid


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0