jullov, julafton.

Hej där ute!
Äntligen är det jullov och man får chansen att vila upp sig lite och ladda batterierna för nästa år. Det har varit ett grymt hektiskt år, men så mycket roliga och minnesvärda saker jag har hunnit med! När året började var det dags för mig att lämna ungdomsbrottningen och istället kliva ut i junior men istället tog jag ytterligare ett steg och har i år fått chansen att känna på riktigt seniormotstånd. Även fast jag har fått känna på världseliten och då fått duktigt med stryk så känner jag att jag har utvecklats otroligt mycket. Inte bara fysiskt av alla hårda matcher och läger utan även mycket psykiskt då jag fått komma ut mycket i världen och skaffat mig erfarenheter. Det har varit mycket resor för de få matcherna jag fått, vilket kan vara mycket frustrerande ibland! Men i längden inser man att det inte bara är matcherna man måste få utan även att få komma ut. Hela upplägget inför en tävling gör en flera erfarenheter rikare. Allt ifrån uppbyggnaden, toppningen, resan, vikten, matcherna och framför allt nervositeten. 

På jullovet har jag inte bokat in allt för mycket utan ska ta vara på tiden och verkligen vila upp mig. Ännu så länge har jag hunnit med frisören, rasmus och julafton. Måste ha varit väääldigt snäll för jag fick väldigt mycket fint tycker jag. Bla fick jag punkteringsspray av tomten. Nu slipper han att hämta mig med sina renar om olyckan skulle vara framme iallafall :)
ikväll blir det film med föräldrarna. utgång en dag som den här, existerar inte för mig. ;)

Ha en fortsatt trevlig jul så hörs vi.
/v.jeppsson



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0