jag sa att idag är det torsdag, torsdag är det.

redan torsdag och idag ska jag ha matteprov hehe
veckan har rullat på väldigt snabbt tycker jag och det är helt sjukt vad fint
väder det är. helt underbart och nu hoppas jag bara att det håller i sig till typ oktober eller något.
jag och idus bestämde oss för att sola lite efter skolan igår, men hon gav upp efter ca 10 min
och gick in. men min bränna kommer hon nog snabbt ikapp då jag omöjligt kan få färg!!
och hon har ju så lätt för att bli brun ;)
så jag får vell nöja mig med att spatsera runt med mina vaniljglassben.

imorgon bär det av till götet.
årets roligaste tävling helt klart
sen är det rumänien nästa vecka.
man kan ju säga som såhär att mitt rum är en katastrof för tillfället av
allt packande. Bidde kommer inte alls att bli glad på mig.

Sen måste jag bara få påpeka att det är förjävligt att Rodney åkte ut från Big brother.
Nu är det bara Katerina som håller mig vid liv. Hejaheja!



/v.jeppsson
Many people have ideas on how others should change,
few people have ideas on how they should change.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0