skola + läxor = bajs

fredag imorn, riktigt skönt.
varit en krävande vecka där jag för det mesta somnat med snoken i läxhäftet.
idag höll jag mitt tal i skolan och hade naturkunskapsprov.
så nu kan jag bocka av det på listan
har bara 3 till prov nästa vecka, muntligt nationella i engelska och en redovisning
sen får jag påsklov. chill ju...

idag var jag ute och rastade emma i spåret.
vi höll på att blåsa iväg...
tänkte ta på mig lite förstora skor så jag blev lite tyngre, så risken försvann att jag skulle lyfta från marken. men det blev för jobbigt... och framförallt klumpigt. ingen lust att springa och ramla... har redan så många byxor med hål på knäna... 
hoppas iallafall att hon är iform nu, för det är usm i helgen
& jag ska hålla alla tummar jag har. ( 2 )


/v.jeppsson

Don't stop get it till it's done
From where you are or have begun.

Kommentarer
Postat av: Melker

Fan va ni é snygga!

2011-04-12 @ 14:53:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0