påsklovet slut...

påsklovet gick superdupermegasnabbt, precis som jag anade att det skulle göra.
lägret slutade i tisdags och man var lagom sleden då.

i onsdags var jag inne med mina grannar & pappa och kollade när mff spelade.
och det blev en härlig vinst, en viktig vinst.

jag har även hunnit träffa maja som var hemma från frankrike.
inte träffat henne sedan nyår, helt sjukt...
så vi tog en liten fika i dalbyhage.

över helgen har jag varit i Holland med teamskåne.
och där var det verkligen sommar, 30 grader!! hur skönt som helst.
dock inte lika skönt när det var dags för tävling, då man svettades duktigt...
det var inte riktigt Sveriges tävling iår, vi hade max oflyt kan man säga. 
Det blev minnesförluster, hjärnskakning, ett spräckt ögonbryn,
och det var många domarbeslut som kan diskuteras.
men trots allt klabb hade vi ändå en trevlig tripp tycker jag.

idag har släkten varit och firat mig och min syster.
mm jag fyllde år i februari, men bättre sent än aldrig ;)
det blev grillat, kaffe och tårta.
mm kaffe ja, håller på att samla på mig massa vuxenpoäng!




/v.jeppsson
Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it
because nobody else will.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0