fest på gästis

hej hoppsan i galoppsan!
japps nu är det äntligen påsklov.
och vad gör jag? jo jag sitter i en dubbelsäng på gästis i Klippan.
fick dela rum med Fredde igen!? OCH har ayda & mabrouk i rummet bredvid. vad har jag gjort för ont?
nää, skämt åt sidan. det är helt okej faktiskt!
Nu är vi inne på slutet av lägrets andra dag och jag känner mig redan sliten i kroppen.
Lägret varar fram till tisdag, sen är jag ledig fram till torsdag för att sedan bege mig med 
buss till Holland. Det var ju ett mycket långt lov man fick ;)
nä, nu ska nog vi försöka sova. Så det inte blir som igår när vi låg uppe och pratade till halv tre..
vi får skylla på att det var fullmåne.

/v.jeppsson
you have your own power to change your life.
meet challenges with an open heart. there is nothing to be afraid of.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0