sleden uuuh

ååååååååååh jag är så trött, så trött, så trött i min kropp
antingen försoffa jag mig helt och hållet på semestern
eller så har vi haft väldigt tuffa pass denna veckan,
för jag är helt slut i kroppen och bara massa träningsverk.
vaknat upp var morgon med träningsverk på nya ställen!!!!

kvällen blir att spenderas i ljungbyhed med Ida nilsson.
för att sen tidigt bege oss till lidköping och Robbans cup
och med den här värken känns det som att man kommer krypa in på mattan
men sen blire hem till dalby!!!!
riktigt sugen på pizza, så de får nog ta och bli viking när jag kommer hem ;)

blir nog att plugga en del i helgen också.
skolan och jag kommer inte riktigt överrens för tillfället

/v.jeppsson
You're the closest heaven that I'll ever be.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0