ska göra kaos av er

jag blir så ledsen.
igår blev jag bestulen på mina värdefullaste ägodelar
nej det var inte min telefon eller plonkan
det var mina trogna brottarskor
och oss brottare imellan vet vi hur mycket dem skorna betyder för oss
så idag har det vilat en sorg över byggnad 17
fattar inte grejen med att stjäla.
och jag hade gärna vela se deras ansikten när de öppnade min väska
och insåg att där bara låg ett par svettiga skor och en sleden pocketbok
japps, ni läste rätt. mobilen och plånboken hade jag i jackfickan som tur var.
sen hoppas jag att de har dåligt samvete också, för nu tvingar de mig att köra med nya skor :(
sen fick jag inte reda på slutet av min bok heller, zuger

en riktigt jävla bajshälsning till er tattare

/v.jeppsson
Is this really happening..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0