helg



känns som att helgen redan är slut.
men icke! skåneläger imorgon, sen är det kvällsfika med Ida (viktigt!)
och sen kortspel på vingen som gäller!
just de, måste städa också
- folk påstår att dammråttan inte är ett djur, hur f*n förökar de sig så fort då?
jag har dödat deras brödrar och systrar, deras mammor och pappor
ändå väljer dem att bosätta sig under min säng!
nä, jag får börja ta i med hårdhandskarna nu och börja dammsuga vart 3;e vecka
istället för var 4:e ;)

har kommit på en rolig grej att underhålla mig med också
videosamtal på mobilen haha
sen funderar jag på att skaffa skype , tänk så mycket roligt man kan hitta på med den ute i pungbyhed he-he
ny ska jag mysa med min taxajävor i min ensamhet

/v.jeppsson
It's always times like these
When I think of you
And I wonder If you ever think of me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0