mitt godis..




merhaba eller något liknande.
hemma från turkiet
gnällde i förra och i förförra och ja .. att jag var sjuk och mådde kiss.
Satsade att bli frisk i turkalandet men ackack.
feber och hosta så vi fick åka inn och kolla det.

vi fick faktiskt hjälp snabbt på sjukhuset.
lite trevligt att turisterna har förtur på allting.
visade sig att jag hade lunginflammation
och doktorn tvingade mig att bli inlagd.
har aldrig varit med om något värre.

de skulle ta blodprov och stack fel, torterade min arm
och när dem skulle spruta in antibiotikan blev det för hårt tryck
och mitt blodkärl sprängdes.
kunde knappt böja mina armar, lite tråkigt..
men natten där var nog den värsta i hela mitt liv.
aldrig känt mig så ensam buhu

för att bli utskriven så fort som möjligt var jag tvungen att äta
men usch, sjukhusmaten gick inte ner kan man ju säga.
frukosten bestod av ett ägg och några oliver.. mums
skalade ägget och lät äggskalen ligga kvar på brickan.
sen tog jag ägget och mina oliver och pregade ner dem längst ner i papperskorgen
HE-HE  
kan ju säga som såhär att så gjorde jag med alla måltiderna där.
som tur var kom mina föräldrar med mat annars hade jag nog varit nere i 38kg klassen.

Jag hade laddat upp med med lite godis för att överleva.
men plötsligt kom det inn en tanta till sköterska som gick runt och torkade och hade sig.
så tog hon mitt godis och gick. UTAN ATT SÄGA NÅGOT!
jag blev helt paff. får man göra så?

trodde aldrig att jag skulle överleva.
men nu har jag fått mina gula och orangea piller och är hemma och jag ska aldrig mer åka dit.
när jag kom hem hade jag fått ett brev.
det var en teckning från en hemlig beundrare (ida nilsson)
jetefin!

har inte tränat på 2v nu och det känns ju bra när det är em om mindre änn en månad.
men stack ut i spåret idag och försökte få igång mina lungor.
jag dog efter 3km. bläääääää
imorgon ska jag inn på mattan för första gången på jetelenge
jag har saknat den mycktet.

på onsdag åker vi till falköping och svettas lite.
hoppas att formen hittas tillbaka.

bli inte sjuk utomlands, ett tips bara.

/v.jeppsson
Follow your heart - little child of the west wind

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3!

2010-07-12 @ 14:47:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0