fiebre

en liten uppdatering av mitt sommarlov.
kan ju inte påstå att mycket är förändrat sen jag skrev sist..
fortfarande en sjukling
trodde att jag var frisk idag.
bara rethosta kvar, men icke. Har feber nu igen. KUL
aja, åker iväg och vilar upp mig en vecka nudå.
får hoppas att jag är frisk när jag kommer hem.
för då börjar allvaret. blir läger i falköping med frankrike och norge
inför em i början av augusti!

jobba kan jag iallafall
och tur är det att det är gratis mjukglass

har inte träffat ida på jetelenge nu
och jag saknar henne lite.
träffade nathalie igår och vi tränade..
hon försökte lära sig huvudvolt och trixa.
hon klarade 2 innan hon sköt sig själv i huvudet..


/v.jeppsson
And we were the same - just the same - you and I

Kommentarer
Postat av: iiiiiiiiiiiiidddaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

oooooooooooooooooooooh jag ska hem till dalby när du kommer hem till dalby :(

2010-07-03 @ 00:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0