juletider




tjenamoss, från ett snökaos till ett annat.
hemma från österrike somsagt och nu tillbaka i ljungbyed
veckan där nere var super och vi lärde oss inte bara brottning
utan också fick man utvecklat sitt ordförråd i både tyska, engelska,
italienska och framför allt norska!

roligast på resan var nog när vakten stoppade Ida i säkerhetskontrollen
och bad om att få kolla igenom hennes väska då bilder visat
att hon hade något farligt föremål i väskan.
ida öppnade ytterfacket och plockade upp sin nyckelknippa
med min otroligt fina snoppstaty/gud som jag köpte till henne i egypten.
vakten började skratta och gick direkt till sin kollega och berättade
och jag som stod bakom henne i kön, ni kan ju räkna med att jag garvade haha

nu snart jullov, pulka imorgon efter skolan.
får vi vell se hur det slutar ;)
blir vell att börja packa ihop sina saker
snart för att bege sig hem till dalby i någon vecka
sen äre julafton och förhoppningsvis blir det att fira emilys födelsedag på söndag!!

hittade sladden till min systemare också, så nu blire lite julebilder.












/v.jeppsson
everybody talks about the stars,
look far beyond the stars and you will find yourself

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0