andra advent, awsome

hejochhå
nu är vi långt in i december
och på lördag startar den årliga österrikeresan
och idag har jag och Ida redovisning :(

helgen var awsome.
tog bussen hem med Ida i fredags och stannade av i lund för att handla in lite
julklappar tänkte jag. men ackack, jag gick in i affärerna sen vände jag
jag orkade inte helt enkelt så nu duktig som jag är har jag inte handlat in en enda julklapp!
får se när lyckas med det. får vell stå och trängas med alla andra de sista dagarna innan jul hehe

sen blev det först 18års middag i sandby, & senare film med pappsen
bröderna karlsson, något jag kan rekomendera faktiskt ;)
lördagen spenderades i soffan med två hundar, pilla navelludd och titta harry potter
och senare blev det till eslöv och hem till min bästa kvinnliga kompis
sen spenderades hela söndagen i ljungbyhed med styrketräning för sedan 
lite glöggdrickande på vingen och lite fotbollspelande

igår hade vi julfest på boendet.
blev hur lyckat som helst
-förutom att jag inte fick några paket i paketleken


have a nice day!
/v.jeppsson

So tell me when you hear my heart stop,
You’re the only who knows
Tell me when you hear my silence
There’s a possibility
I wouldn’t know
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0