julpynteliiipynt

den första december
och svinkallt är det
gubbarna på boendet vill nog ärligt att vi ska dö..
för det är 15-16 grader på rummet.
hade ganska så mycket mer gärna suttit vid playan
nu i jul istället för massa hej och hå
och julpyntat har jag redan gjort också, det gjorde jag faktiskt redan förra året
när mamma tvingade upp en adventsljusstake till mig här i ljungbyhed.
och där har den fått stå nu i ett år, inte lönt att plocka ner tiden går ändå så fort
och vad var det jag sa? , nu är julen snart här igen. ;)
nu ska jag ta och dra en rejäl nattsömn, sovmorgon imorn.

 
/v.jeppsson
Don't know why I'm still waiting
Many moons have come and gone
Don't know why I'm still searching.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0