vi var på möööete

heey era små rekor.
nu har ida dratt till holmarna och kommer bli jättebrun
medans jag får gå hemma med mina vanlijglassben.

vi hade ett litet avskedsmöte igår iallafall
käkade middag från burger king i lundsstadspark
väldigt smakligt och rikt med points. något jag kan rekomendera.
vi gottade oss i parken i någon timme och avslutade med färsk glass
på centralen, det kan jag därimot inte rekomendera.
smauga inte bra.

idag har jag träffat majsi en kort stund.
vilket inte var en dag försent.

snart ljungbyed. längtar lite faktiskt.


/v.jeppsson

If you know how this is
Gonna see it's not that easy
Don't stop get it till it's done
From where you are or have begun
I said keep on try a little harder to see everything you need to be
Believe in your dreams
That you see when you're asleep. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0