the rain comes down like a victory

det blir en packdag idag.
imorgon blir det ljungbyed och på måndag dags för skolan igen.
hoppas vi ska paddla. riktigt sugen faktiskt.
ska ändå bli lite skönt att gå tillbaka till vardagen.
så får i hoppas att hösten flyter på som den ska.
inget roligt händer ju förns till våren känns det som.
då alla tävlingar sätter igång på riktigt igen, hehe :)
nää, det händer mycket skoj i höst med.
mitt sista ungdomslandslagsläger till helgen.
lite tråkigt att kan blir utputtad redan i augusti
när man inte blir junior förns januari.
får hoppas att organisationen och sammanhållningen bland alla brottare är likadan
i junior som i ungdom. är det så blir det hur bra som helst
har haft ett riktigt roligt tävlingsår med micke och roy!
och vill tacka dem för all hjälp till min utveckling och framgång detta året.
vill även tacka alla brottare som sparrat med mig detta året.
utan varandra kommer vi ingenstanns!
sen en puss till Fredde och Ida som ställt upp,
trots mitt humör, när det inte går som jag vill ;)
nu laddar vi till junior.
och komihåg tjejer; Starka tillsammans.


hoppas ni haft ett underbart sommarlov.
på återseende.
/v.jeppsson

Wherever you go - if you need me, I'll be there beside you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0