she's a maniac

yepp, nu är jag tillbaka i ljungbyhed.
helt sjukt vad tiden går fort.
och äntligen har jag tillgång till internet.
glömde min sladd hemma så jag fick låna en av bidde hehe
den och mycket annat glömde man hemma. känner sig helt off när man inte
har alla sina prylar man är van att ha tillgång till.

vi hade ett sammansvetsningsskit lör-sön
gick 3 mil, lekte lekar, sov och paddlade kanot i 5-6 timmar
snacka om att man hade ont i rumpan efteråt.

nu har skolan och träningen dragit igång
och ja, mitt och idas partajande också.
och ida lyckades även att hoppa itu min säng under refrängen av Maniac.
annars äre lugna gatan här.
haft tebjudning med kanelbullste och tittat på fångarna på fortet.
dvärgarna är klart mina favoriter.
 
farväl.
/v.jeppsson
Om du var ett träd hade jag ristat in mina initialer i sidan på dig
och du skulle inte kunna klaga, för det gör inte träd.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0