you cant burn my kingdom



heeeeeej!
jobbigt att blogga två stycken.
men iallafall. helgen var riktigt najs.
fredag blev de brottning i björnekulla, de förlorade men skit iet. :)
Senare på kvällen blev det trevligt med allsång hos Marek.

Lördag blev upp tidigt och iväg mot väla.
Vi shoppade i någon timme sen fick vi stressa hemmåt igen.
Kan vell säga somsåhär att sån tur vi hade med bussarna!
och så nära vi var att missa hur många som helst.
Sen hittade jag min kappa också som jag letat efter hur länge som heeeelst.
Riktigt bra!

Kvällen bar det iväg till röstånga för att fira Mackan som fyllt arton.
De va riktigt skoj :D

Söndag blev det skåneläger, inte alls många vilket var tråkigt.

Nu är det en ny vecka..
den började inte bra...
men vi får fortsätta att kämpa på.
På fredag kommer jag hem till dalby igen. näjsnäjsnäjs :D

/VictoriaJeppsson
You can't burn my kingdom if its made of fire.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0