hest




ye, saknar det lite.

jag har träningsverk och det är inte ett dugg kul.
men kul är det att träningen kommit igång ordentligt iallafall.
haft det ganska lugnt i skolan hela veckan. säger bara tuuur att jag valde smid mohah.
idag hade vi en lektion sen låg jag och Ida och kollade på toy story hela eftermiddagen.

håller just nu på att skriva mitt svenska arbete. men tog ett litet break.
känner att min hjärna håller på att slockna.
imorgon är det sovmorgon och det är naaajs.

till helgen blir det nog först till eslöv och heja fram eai.
sen blire väla på lördagen mm...
söndag blire skåneläger. wiieeho.

en hälsning till alla mina små kottar i dalby.
jag saknar er!

/VictoriaJeppsson

Somebody tell me why I'm on my own.
If there's a soulmate for everyone.

Kommentarer
Postat av: kissen/ trogen bloggläsare

vi saknar dig med min vän (L)

2009-09-14 @ 21:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0