gymnasiet.

hej era små fisar.
nu har gymnasiet dragit igång på riktigt och flytten blev kanon.
bor i rummet bredvid ida och majsi. kan inte bli bättre och jag trivs verkligen.
har inget internet på mitt rum , så det är lite segt.
men ibland hackar jag mig in på idas data och kollar runt lite.
livet leker på internatet, det blir mycket film and that stuffsss.
helt okey.

haft tuffa träningar nu. u-landslagsläger förra helgen och seniorläger nu denna veckan
så känner sig lite sliten.
på u-lägret bodde dalbyfolket hos mig vilket var mycket trevligt.
saknar dem mycket nu när jag inte är hemma.
som tur var drar tävlingssäsongen igång snart och då får man träffa dem oftare.

imorn ska jag jobba, sen hoppas jag verkligen att jag får träffa lilla majchi.



Bara så länge det finns stjärnor över oss och
bara så länge våra hjärtan klarar av att slå.
/VictoriaJeppsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0